علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 179631
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقاتDubai Duty Free Darts Masters "مسترز دبی"

"مایک قدرتمند" از عنوان قهرمانی خود در مسابقات "مسترز دبی" دفاع کرد

"لوئیس" که در بازی برابر "بارنوالد" امادگی خود را به رخ حریف کشاند در این دیدار نیز شروعی بسیار خوب داشت. "لوئیس" در این دیدار دو بار در لگ های دهم و دوازدهم 2 فرصت طلایی را برای پیش افتادن از حریف از دست داد و در حالی که در پایان لگ دوازدهم هر دو حریف 6-6 برابر بودند ، مرد شماره 1 دارت جهان "مایک قدرتمند" به یکباره موتور خود را روشن کرد و 4 لگ متوالی را به سود خود به پایان رساند تا با نتیجه 10-6 در آستانه پیروزی قرار گیرد.

تلاش "لوئیس" در برگرداندن بازی حاصلی نداشت و نهایتا "فن گرون" با نتیجه 11-7 پیروز میدان لقب گرفت.

در دیگر بازی این مرحله "پیتر رایت" و "دیو چیزنال" به مصاف هم رفتند که در پایان یک بازی نه چندان دلچسب ، "پیتر رایت" با نتیجه 11- 8 ضمن غلبه بر حریف در اولین حضور خود در دبی به دیدار پایانی راه یافت.

اما دیدار پایانی مسابقات مصاف جذاب قهرمان و نایب قهرمان جهان "مایکل فن گرون" و "پیتر رایت" بود تا در تکرار فینال قهرمانی جهان درلندن، این بار در دبی به مصاف هم بروند.

"رایت" با روحیه شروعی بهتر از حریف داشت و در پایان لگ پنجم با حساب 3-2 از حریف قدرتمند خود پیش افتاد. در ادامه "فن گرون" بود که کار را به تساوی کشاند و با ارائه نمایشی دیدنی با به ثمر رساندن 180 های به موقع در پایان لگ دوازدهم با نتیجه 8-4 از حریف پیش افتاد. "فن گرون" که در این دیدار 20 تا +100 ، 10 تا +140 و 11 تا 180 به ثمر رساند نهایتا با نتیجه 11-7 حریف خود را مجددا با شکست بدرقه کرد تا قدرتمندانه و با شایستگی ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود در دبی، موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی یک تورنومنت را برای 2 بار متوالی بدست آورد.

  منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com